Lukicrx, W Bielsku kupiles w ktorym salonie?? U kolegi z forum??
I stało się (mam O2RS TDI kombi)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez LukicrxA co z gwarancją ? Salon Seata chyba nie honoruje gwarancji Skody hmmm ??
Masz serwisowac auto w sieci, ktora zapewnia takie same standardy jak siec marki ktorej jest auto. Akurat tu nikt nie powinien do tego sie przyczepic. Grupa VAG to grupa VAG czy to bedzie Skoda, Seat, Audi czy VW. Przeciez w Welmie Skody naprawiane byly do niedawna w tym samym garazu co Audi i VW :wink:
Spytac w jednym drugim i trzecim nie zaszkodzi. Nasza Octa jest wlasnie serwisowana od niedawna wlasnie w Komocie, bo inni na haslo DSG robili duze oczy :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukicrxNie chcę was drażnić ale Honda mi takich jaj nie robiła a ma już 17 lat ;(
A z tego co czytam, to wyglada jakbys mial w ogole problemy z przeprowadzeniem procedury wypalania FAP.
Skoro komp wyrzucil blad czujnika, to co prawda moge jedynie podejrzewac, ale sadze, ze tu jest pies pogrzebany.
Dopoki czujnik jest niesprawny dopóty nici z wypalania. Teraz pewnie FAP masz juz tak zasyfiony, ze wskoczyl w tryb awaryjny.
Niech Ci w ASO nie kasują zadnych bledów i nie kombinują, tylko od razu niech wymieniaja czujnik, ktory zglosil sie błędem.
Uszy do gory!
EDIT: Przenosze, bo temat zrobil sie techniczno-ogólny.TDI 205PS
Komentarz
-
-
I po serwisiegra i buczy, racja Mikrus też to podejrzewałem tymbardziej że procedura włączyła się raz i to na krótko mimo ż kontrolka DPF świeciła (cały czas świecił check), teraz jest czyściutki czujnik nie był walnięty a złaczka (fakt że nie działał), serwis Korczyk dał radę i to od ręki trochę się zrobiło ciśnienie ale jest dobrze, jadę na test :twisted:
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wocekZamieszczone przez Lukicrxhmmm, zwykłą ropę powiadasz ? nie mam doświadczenia może ktoś z posiadaczy RS-ów się wypowie ?:
Ja jeżdzę tylko na zwykłej i nigdy nie miałem problemów
Na paliwie, które było w baku, kiedy auto brałem od Cebie, przejechałem jakieś 250 km i całkiem fajnie się jeździło. Gdy zapaliła się rezerwa postanowiłem dać się skodzie napić VPower Diesel. Mało tego, że nie było zmiany na korzyść -- auto wyraźnie gorzej zaczęło jeździć na niskich biegach w mieście. Wybiłem sobie tym samym z głowy takie wynalazki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcin pandaTego czujnika nie ma nawet w Poznaniu wiec dlatego tak dlugo mam czekac., nie mieć takich rzeczy na magazynie centralnym, takie akcje rzeczywiście budują więź z klientem, ciekawe czy szybciej podziałałby serwis w Czechach ??
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Maicroft, witam co do serwisu sie nie wypowiadam, a co Do seata, potwierzdam jakoś usług jest big ok
[ Dodano: Sro 19 Mar, 08 14:00 ]
Lukicrx,
mysler ze w przyszłości błedy serwisu nie połoza cienia na sprzedaż
[ Dodano: Sro 19 Mar, 08 14:03 ]
marcin panda, ten czujnik powinies dostać w Seacie badz w Audi , Seat odpowiednik leon FR 170, lub A3 s-line
Komentarz
-
-
Z moich doświadczeń mogę powiedzieć że na serwis u korczyka narzekac nie mogę. Zawsze zrobili mi na czas autko umyli i było ok. Jak pracowałem w Auto Profilu to zakładali naszemu klientowi instalację gazową i tez wszystko było profi. I wykonanie i czas realizacji. także jak coś j apolecam
Pozdro
Komentarz
-
-
I ciąg dalszy moich przygód z RS-em , po przejechaniu ok 1000 km od problemu z trybem awaryjnym, włączyła się kontrolka DPF (auto ma obecnie 2000 km) nie czekając na rozwój wypadków pojechałem na serwis (wcześniej przejeźdżając ok. 50 km ogniem, kontrolka nie zgasła) dotarłem i stwierdzili zapełnienie DPF'a ok. 22% hmmm, pytanie mam następujące przy jakim zapełnieniu włącza się kontrolka? bo nie wiem czy te 50 km coś dały czy się problem powiększał i czemu się włączyła kontrolka ?? mój styl jazdy raczej nie zamula auta :twisted: HELP bo jak tak dalej pójdzie to wracam do Hondy, w poniedziałek auto leci do Austrii i jak średnio co tysiąc mają mi na serwisie czyścić filtr to sobie już jutro muszę ustawić termin w Insbrucku :wink: to jakaś paranoja nowe auto a ja się boję w trasę jechać bo cholera wie co i kiedy znów się zaświeci !!!
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukicrxHELP bo jak tak dalej pójdzie to wracam do Hondy
pewnie trzeba byłoby to właściwie zdiagnozować bo obawiam się, że ASO może być tu za krótkie niestety, no i zwracać uwagę na paliwo... już było o tym chyba zresztą.
Mamy tu kolegów pracujących w/związanych z ASO, może mogliby wykazać przewagę sprzętowo-merytoryczną w takiej sytuacji... :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
ja bym jeszcze z mordą wyskoczył do SAPu
niech ci wskażą serwis w twojej okolicy, który problem rozwiąże, problem dotyczy nowego auta za 100kPLN, jest to ogólnie żenada i niech się wreszcie wezmą za robotę i skończą oplatać pierdoły :evil:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftLukicrx, A co zrobili poprzednim razem?? Czyzby bylo to wpisanie kodu serwisowego na wymuszenie czyszczenia DPF-a i do domu??
[ Dodano: Pią 21 Mar, 08 07:14 ]
Zamieszczone przez hondarja mam już ponad 6 tyś km i jeszcze nie zapaliła mi się kontrolka PDF. Wazne jest aby postępować wg instrukcji PDF a wszystko powinno być ok (
Kurcze mam stres przed tą trasą :?
[ Dodano: Pią 21 Mar, 08 07:15 ]
Zamieszczone przez hondarno chyba ze jakiś wewnętrzny feler jest....bo to by potwierdzało że jakoś mnie diesle nie lubią ... chyba
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
Komentarz